Jurat per la 4a edició del concurs Three Headed Monkey Awards. Social Point

Ja sabem quins són els membres del jurat que seleccionaran els videojocs finalistes i els guanyadors d’aquesta quarta edició del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards. Social Point. Els projectes guanyadors es donaran a conèixer en una gran festa dels videojocs el proper 20 de maig de 2016 a L’Auditori (c/Lepant 150, Barcelona).

Comptem amb 16 representants de les principals empreses del sector dels videojocs i l’animació digital, joves talents d’empreses emergents, professionals del món acadèmic, així com professionals de la crítica especialitzada del sector, tant a nivell nacional com internacional.

Aquí teniu el llistat complet amb els membres del jurat de la 4a edició del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards. Social Point:

1.     Victor Diaz Roig, Head of Product at Social Point
  2.     Guillaume Verlinden, Head of Product at Social Point
  3.     Pere Torrents, Co-Founder at GameBCN
  4.     Ramón Nafria, CEO at ACOM
  5.     Marçal Argudo, Programmer at Ubisoft Montreal (Canadà)
  6.     Oriol Boira, Game Designer at Club Super3
  7.     Gina Tost, Radio and TV Host at Generació Digital and Televisió de Catalunya
  8.     Raúl Herrero, Production Director at Digital Legends
  9.     Samuel Molina, Game Designer at Bee Square
  10.     Ana Jiménez, Technical Artist at King (Stockholm)
  11.     Albert Murillo, Director at Generació Digital, Televisió de Catalunya
  12.     Marisol López, Directora Àrea de Cultura Digital ICEC
  13.     Berta Fola, Head of Communication at King Spain
  14.     Carlos G. Nicolás, Founder at Nikotxan
  15.     Ricard Pillosu, Professor at Game Design and Development Program Degree at UPC
  16.     Jesús Alonso, Director at CITM-UPC

En els propers dies donarem a conèixer quins són els videojocs finalistes, que passaran a les següents fases del concurs.

Estigueu atents, sort a tots!