La Fundació Politècnica de Catalunya signa un conveni de col·laboració amb Càritas

Les dues entitats han signat un acord per col·laborar en el marc del programa Universitats amb Cor de Càritas. La Fundació Politècnica de Catalunya promourà el coneixement de la realitat social, de les accions i campanyes que Càritas realitza entre els seus alumnes, a través de diferents accions que ambdues entitats convinguin, com a actes de sensibilització, jornades o exposicions, així com promourà la col·laboració dels seus alumnes en activitats formatives en l’àmbit de les noves tecnologies i l’alfabetització digital en projectes de reinserció laboral i codesenvolupament de Càritas.

grama Universitats amb CorEn l’acte de signatura del conveni de col·laboració, que ha tingut lloc a la seu de la UPC School, al Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona) han assistit, com a signants del conveni, Montserrat Padilla, secretària general de Càritas Diocesana de Barcelona, i Ignasi del Río, director de la Fundació Politènica de Catalunya. També han assistit Fernando Porta i Ramon Bretcha, voluntaris del programa Empreses i Universitats amb Cor de Càritas, i Verónica Casas i Cristina Jordán, per part de la Fundació Politècnica de Catalunya.

Les dues parts es reuniran semestralment per fer una programació d’activitats anuals, així com una revisió i valoració de la col·laboració entre ambdues institucions.

Conveni de col·laboració amb Càritas