La UPC, entre les millors del món en Arquitectura, Enginyeria Civil i Enginyeria de Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica segons el QS World University Rankings by Subject

En l’edició 2021 del QS World University Rankings by Subject (QSWUR by Subject) la UPC se situa com la 20a millor universitat del món en la disciplina d’Arquitectura i Entorn Construït, en el lloc 29 del món en la d’Enginyeria Civil i Estructural, i en el lloc 46 en la d’Enginyeria de Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica. En aquestes tres disciplines la UPC es consolida, a més, com a universitat líder a l’Estat espanyol. En el camp de l’Enginyeria i Tecnologia, la Universitat escala posicions i passa de ser la 76a millor universitat del món el 2020 a ser la 67a aquest any i es manté líder a l’Estat.

Font: Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Així mateix, el rànquing QS by Subject posiciona la UPC en el lloc 79 del món i líder de l’Estat en Ciències de la Computació i Sistemes d’Informació, i en el lloc 81 en Enginyeria Industrial, Mecànica i Aeronàutica.

La Universitat se situa també entre les 150 millors del món en altres quatre disciplines: Art i Disseny; Ciències Ambientals, i Estadística i Investigació Operativa (rang 101-150) i en el lloc 123 en la disciplina de Matemàtiques. En les disciplines d’Enginyeria Química, Ciències de la Terra i del Mar, i Ciència dels Materials, la UPC se situa en el rang 151-200. La UPC colidera el panorama estatal en Art i Disseny, Ciència dels Materials, Ciències Ambientals, i Estadística i Investigació Operativa.

Així mateix, la UPC obté posicions destacades en Física i Astronomia, i Agricultura i Ciències Forestals (ambdues en el rang 251-300 de les millors universitats del món), i en Administració d’Empreses (en el rang 301-350).

Consulta l’oferta formativa de màsters, postgraus i cursos de la UPC School

Més informació:

La UPC als rànquings internacionals