La UPC School acull el 6è stage d’alumnes del màster en Management, Technology and Economics de l’ETH de Zuric

Els participants del seminari Aspects in Corporate Finance assistiran a un programa intensiu de sessions teoricopràctiques al Tech Talent Center, seu de la UPC School. Durant tota la setmana, a través d’aquestes ponències, coneixeran de la mà de professionals del món acadèmic i professional aspectes clau del sistema financer i empresarial català, així com les estratègies d’internacionalització, innovació i creixement de les empreses catalanes. Així, per exemple, complementaran aquesta visió amb la visita a les instal·lacions de La Caixa, on aprendran sobre les seves perspectives econòmiques en un entorn global i rebran els interessants consells del premiat empresari i innovador Didac Lee.

Una vinculació que es consolida

El seminari Aspects in Corporate Finance a Barcelona de l’ETH de Zuric arriba a la seva sisena edició consecutiva, fet que converteix aquesta Universitat suïssa en un soci estratègic de valor per a la UPC School. Els programes en col·laboració amb altres partners com universitats estrangeres, escoles de negocis i altres institucions formatives es basen en el desenvolupament conjunt d’activitats formatives orientades a desenvolupar el talent dels professionals, fomentant la innovació en els sectors productius.