La UPC School col·labora amb el HackforGood 2014 Barcelona

Els propers dies 3, 4 i 5 d’abril de 2014,  el Mobile World Center acollirà el HackForGood 2014 Barcelona. Aquest esdeveniment neix per donar suport a programadors d’aplicacions mòbils i ments creatives que vulguin desenvolupar alguna app orientada al sector de l’educació. HackForGood es un hackathon o marató centrat en innovació social, en el qual es desenvoluparan noves idees, serveis o aplicacions que ajudin a resoldre problemes socials i que donin resposta a necessitats existents al sector.

La UPC School col·laborarà en aquest hackaton proporcionant mentors/professors que guiïn els equips en el desenvolupament de les apps. En aquest cas, Pere Torrents, professor del màster en Mobile Business & Apps Design i del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School i del nou Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM-UPC, participarà com a mentor per donar suport a les diferents iniciatives de desenvolupament de les aplicacions.

Per participar en aquesta marató de desenvolupament d’aplicacions, cal inscriure’s prèviament. Les aplicacions podran desenvolupar-se individualment o en equips, i es valorarà tant el repte social al qual es vulgui donar resposta com la formació d’equips multidisciplinars que incloguin totes les àrees necessàries per al desenvolupament de serveis i aplicacions.

Més informació:

HackforGood 2014