La UPC School col·labora amb l’International Corporate Universities Forum (ICUF)

La UPC School of Professional & Executive Development participarà com a knowledge partner en el II International Corporate Universities Forum (ICUF), que tindrà lloc a Barcelona entre els dies 9 i 11 de novembre de 2011.

Els participants, responsables de direcció estratègica i gestors de formació corporativa, tindran oportunitat d’aprendre al voltant de temes com l’alineació de negoci, les noves tecnologies, el branding i la comunicació, l’aprenentatge social, així com mesures d’aprenentatge i serveis compartits, entre d’altres temes d’interès, de la mà de professionals tan reconeguts com Fred Kofman (Axialent), Paddy Miller (IESE Business School), Joe Folkman (Zenger Folkman), Renee Aeckerlin (Starbucks), German Ramirez (Zurich Insurance Company) o José Mª Navarro (Aqua Development Network), entre d’altres, vinculats al món de l’empresa, la universitat o la formació a mida.

L’experiència en formació in-company de la UPC School

En matèria del que és l’eix central del fòrum, solucions per a formació a les organitzacions, la UPC School, knowledge partner de l’esdeveniment, té una dilatada experiència. En els darrers 16 anys, el departament de Solucions Corporatives ha treballat per a més de 300 organitzacions en 500 programes de formació in-company. La UPC School està especialitzada en formació de l’àmbit tecnològic, contribuint així al desenvolupament del talent intern de les organitzacions, per ajudar-les a potenciar els processos de creativitat i innovació, a ser més competitives i, en definitiva, a desenvolupar les seves estratègies de negoci de forma òptima.