La UPC School i Accenture creen un nou postgrau en Digital Innovation for Business Development

El nou postgrau en Digital Innovation for Business Development neix de la col·laboració entre la UPC School i Accenture, companyia líder en solucions de consultoria digital, tecnologia i operacions. L’objectiu d’aquesta formació en obert, que s’iniciarà el proper mes de novembre, és fomentar el talent en noves competències digitals.

DigitalInnovationAccenture assegura pràctiques professionals remunerades, en horari de matí, a tots els estudiants que cursin aquest programa, els quals podran participar activament en projectes reals de consultoria digital, donant resposta als reptes als quals s’enfronta el sector. Un cop hagin adquirit aquesta privilegiada experiència, Accenture es compromet a incorporar a la seva plantilla almenys al 50% dels estudiants. A més a més, els alumnes contractats rebran un bonus de 2.000 € com a ajut de finançament del postgrau.

La tecnologia impacta cada vegada més a la societat i les organitzacions, s’uneix més al negoci i és decisiva per generar valor. És per això que aquest postgrau ofereix una visió global sobre l’impacte actual i futur de la revolució digital. Permetrà descobrir el potencial de tecnologies com Internet of Things (IoT), el Big Data Analytics, la Intel·ligència Artificial, el Blockchain o la Realitat Virtual, entre altres, i conèixer les millors estratègies i metodologies per implementar amb èxit projectes digitals. L’estudiant estarà preparat per liderar el canvi en les organitzacions, gràcies a un coneixement exhaustiu de les tecnologies emergents, les metodologies i els processos que hi intervenen.

Aquesta formació s’adreça a enginyers de l’àmbit tecnològic i titulats universitaris de carreres cientificotècniques com matemàtiques, física o similars, interessats en desenvolupar la seva carrera professional en l’àmbit de la innovació digital. Compta amb la direcció acadèmica de Núria Castell, doctora en Informàtica per la UPC i exdegana de la Facultat, i Alfredo Àvila, Financial Services Managing Director a Accenture.

Més informació:

Postgrau en Digital Innovation for Business Development