La UPC School i SENATI inicien una nova edició del Màster Internacional Executiu en Administració i Direcció d’Empreses

Comença una nova edició del Màster Internacional Executiu en Administració i Direcció d’Empreses, impulsat pel Servicio Nacional de Adiestramiento en Trabajo Industrial (SENATI), amb la col·laboració de la UPC School. En la present edició hi participen més de 30 responsables de SENATI de diverses àrees funcionals, i s’imparteix a la seu de l’organització, ubicada a Lima (Perú).

SENATIEl programa de Màster Internacional Executiu en Administració i Direcció d’Empreses ofereix una alta especialització en les àrees de gestió, finances, màrqueting i habilitats directives, i prepararà als estudiants per assumir rols de lideratge i direcció d’equips, sempre atenent a les exigents necessitats del mercat i la situació de canvi continu en la qual vivim.

La relació entre la UPC School i EL SENATI es va iniciar en el 2016, amb la 1a edició d’aquest programa formatiu.