La UPC School participa en la segona edició de la Barcelona Games World

La Universitat Politècnica de Catalunya va estar present a la fira Barcelona Games World, celebrada entre el 5 i el 8 d’octubre al Recinte Montjuïc de Fira de Barcelona. La fira més important de sector dels videojocs a tot l’Estat espanyol va batre records respecte a l’any passat, amb 210 expositors, més de 135.000 visitants, més de 1.500 terminals de joc i més de 130 títols exposats. La UPC va participar amb un estand on va informar dels seus estudis de grau oficial i de màster relacionats amb els videojocs i l’animació.

bgw2017L’espai comptava també amb l’activitat de realitat virtual Danger Room, un joc fet al CITM per Marc Ripoll, professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, amb la col·laboració del doctor Lasse Loepfe i el grafista Marc Pérez. Danger Room posava a prova els reflexes dels visitants, en un espai virtual on s’han d’esquivar obstacles, eliminar drones i activar trampes per aconseguir el major nombre de boles de coneixement possibles.

Pots reviure l’experiència de participació de la UPC a la fira Barcelona Games World 2017 en el següent vídeo.

bgw2017

I no et perdis totes les fotografies de l’esdeveniment en la galeria d’imatges de Flickr Barcelona Games World 2017.