10% de descompte en la formació de la UPC School

La UPC School presenta l’oferta de màsters, postgraus i cursos que s’inicien en els primers mesos del nou any 2018. Ara, si estàs pensant en donar-li un impuls a la teva carrera professional i et matricules abans 15 de gener de 2018, podràs obtenir un 10% de descompte en una àmplia selecció de més de 60 programes formatius en les àrees d’arquitectura, enginyeria, management i TIC.

10Descuento_Nadal17_cat

Podran aconseguir aquest descompte els candidats que sol·licitin l’admissió i formalitzin el primer pagament de la matrícula entre les dates d’inici i fi de la promoció.

Dates de la promoció

– Cursos que s’iniciïn al gener.
Promoció oberta fins el 15 de desembre de 2017.

– Cursos que s’iniciïn al febrer, març, abril, maig o juny
La promoció s’ampliarà fins el 15 de gener de 2018.

El descompte no serà acumulable, aplicant-se només a aquells alumnes que no hagin obtingut cap altre descompte o promoció.

Consulta la selecció de màsters, postgraus i cursos amb 10% de descompte en la matrícula.

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb