La UPC School participa en les V Barcelona Tech Summer Sessions

9 de juny de 2010

La Universitat Politècnica de Catalunya i la UPC School of Professional & Executive Development col·laboren en l’organització de la 5a edició de les Barcelona Tech Summer Sessions, organitzades per la Fundació b_TEC amb el suport addicional de l’Industrial Liaison Program del Massachusetts Institute of Technology i la Universitat de Barcelona.

Fruit d’aquesta col·laboració, la seu de la UPC School acollirà els seminaris d’Eficiència Energètica i d’Energia de Fusió, que es duran a terme durant la Setmana de l’Energia, concretament els dies 28 de juny i 1 de juliol, respectivament.

D’aquesta manera la UPC School contribueix a la difusió del coneixement i la tecnologia als enginyers, directius d’àrees de desenvolupament tecnològic i tècnics de l’administració, centres tecnològics i universitats. ■

Més informació:

Seminaris de la V Barcelona Tech Summer Sessions