La UPC School, supporting partner de l’Advanced Factories 2023

Barcelona tornarà a convertir-se en la capital europea de la innovació i la competitivitat industrial amb la nova edició de l’Advanced Factories, que tindrà lloc del 18 al 20 d’abril a Fira de Barcelona – Recinte Gran Vía. La UPC School és supporting partner de l’esdeveniment, motiu pel qual alumnes i professorat podran gaudir d’invitacions business pass en l’accés a la fira.

Advanced Factories, l’esdeveniment tecnològic referent al sud d’Europa per a professionals del sector industrial, celebrarà la nova edició del 18 al 20 d’abril de 2023 per primera vegada al recinte Fira de Barcelona – Gran Via. Més de 380 firmes expositores presentaran totes les innovacions i les darreres solucions vinculades a l’automatització industrial, la robòtica, la fabricació additiva, la visió artificial i totes tecnologies relacionades amb la indústria 4.0 com la intel·ligència artificial, el bessó digital, l’analítica de dades, l’IoT, el cloud o la ciberseguretat, entre d’altres.

La segona novetat d’aquesta edició serà el naixement d’una nova fira dedicada a la indústria del metall i als fabricants i distribuïdors de màquina-eina: AMT – Advanced Machine Tools. Amb això, AMT reunirà les darreres novetats en màquina-eina, components, maquinària de tall, làser, arrencada, mecanitzat, motlles, matrius, instrumentació, programari i totes les tecnologies, innovacions necessàries per a la indústria del metall i els seus sectors auxiliars. Una nova palanca dinamitzadora de negoci que recupera una cita històrica a Barcelona amb el mercat català.

Més informació: