3 projectes d’alumnes, protagonistes del C-Investors Day del Cànnabis Hub

L’Auditori del Vèrtex UPC va acollir aquest mes de març The Cdays, unes jornades organitzades pel Cànnabis Hub com a punt de trobada entre professionals del sector per compartir sinergies i totes les novetats i tendències de la indústria. En el marc d’aquestes jornades, es va organitzar el C-Investors Day, on es van presentar a inversors 3 projectes nascuts del postgrau en Tecnologies de Producció i Transformació del Cànnabis.

El C-Investors Day ha estat un espai per potenciar l’esperit emprenedor i generar oportunitats de negoci per a projectes de l’ecosistema del cànnabis, tant des del mateix hub com des del postgrau, i ser punt de trobada entre inversors i emprenedors. Les 3 propostes de l’alumnat són projectes disruptius a la indústria del cànnabis que busquen continuïtat en programes d’incubació o acceleració.

Aquests van ser els projectes presentats:

• Bioprotecció en agrotècnia, de l’alumna Candelaria Acosta.
  • Empresa de cosmètica cannàbica, de l’alumne Alberto Alburquerque.
  • Consultoria reguladora al sector cannàbic, de l’alumne Alessandro Polimeno.

El jurat internacional del C-Investors Day va estar format per:

• Luc Richner (Suïssa). CEO de Cannavigia i inversor referent a la indústria.
  • Andrés Israel Naor (Uruguai). CEO de Global Cannabis Holdings i emprenedor i inversor.
  • David Luftglass (Estats Units). President i CEO d’Acronym Investment Inc. Building World Class Cannabis Brands.
  • Javier Hasse (Argentina). CEO i editor de El Planteo. Periodista best seller i referent a la indústria del cànnabis.

La planta del cànnabis, després de segles d’estigmatització i d’involució científica, es redescobreix com una de les millors alternatives ecològiques i sostenibles per a una infinitat d’indústries, oferint noves oportunitats a investigadors, productors o altres membres de la cadena de valor.

Per seguir formant els professionals que lideraran aquest sector en plena efervescència, el novembre de 2023 es posarà en marxa la 2a edició del postgrau en Tecnologies de Producció i Transformació del Cànnabis.