L’empresa de jocs socials Social Point, fundada per exalumnes UPC i actuals col·laboradors del màster en videojocs de la UPC School, és finalista del premi Emprendedor XXI

El programa Emprendedor XXI vol reconèixer l’elevat component d’innovació i el potencial de creixement del projecte  Social Point, que avui ja és una de les 10 empreses del món en el seu sector. El premi ha consistit en un premi en metàl·lic de 40.000 euros i la possibilitat de participar en la fase final d’aquest certamen, premiada amb 100.000 euros.

Horacio Martos, un dels fundadors de Social Point, va ser un dels ponents destacats en l’acte de lliurament de premis del concurs internacional de videojocs Three Headed Monkey Awards, que va tenir lloc al CaixaFòrum de Barcelona el passat 14 de maig de 2012.