Lucia Crosas, nova directora de la Fundació Politècnica de Catalunya

Lucia Crosas ha estat nomenada recentment directora de la Fundació Politècnica de Catalunya, prenent el relleu al professor Luis Llanes, que ha estat al capdavant d’aquesta Fundació des del 2020.

Llicenciada en Geografia i Història per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i MBA per la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), Lucia Crosas combina una sòlida formació acadèmica amb una llarga experiència en gestió i política universitària, així com en el disseny i el desplegament de programes formatius. Com a nova directora executiva de la Fundació Politècnica de Catalunya, Crosas pren el relleu al professor Luis Llanes, del Departament de Ciència i Enginyeria dels Materials, que ha ocupat el càrrec des del 2020.

Desenvoluparà la seva funció de direcció executiva de la Fundació Politècnica de Catalunya col·laborant estretament amb la direcció acadèmica, que assumeix el professor Joan Gispets, vicerector de Política Universitària. Gispets treballarà en col·laboració i coordinadament amb la professora Montse Pardàs, vicerectora de Política Acadèmica.

Lucia Crosas també s’ha format a la UPF Barcelona School of Management amb un postgrau en Direcció Financera, així com amb diversos cursos de formació en Vigilància Tecnològica i Intel·ligència Competitiva, i en Responsabilitat Social Corporativa. Així mateix, té formació en Transformació Digital, Data Science, Digital Product Management i Marketing Digital.

En la seva trajectòria professional, Crosas ha estat directora de Recursos i Persones, directora d’Operacions i Serveis, i directora d’Operacions Acadèmiques a la UPF Barcelona School of Management, entre altres responsabilitats.