Matricula’t amb un 10% de descompte fins al 15 de desembre!

La UPC School presenta l’oferta de màsters, postgraus i cursos que s’inicien els primers mesos del nou any 2023. Ara podràs obtenir un 10% de descompte en una àmplia selecció de més de 80 programes formatius en les àrees d’arquitectura, enginyeria, management i TIC si et matricules abans del 15 de desembre. Aprofita l’oportunitat per impulsar la teva carrera!

Els programes de la UPC School tenen com a objectiu formar els perfils professionals més demandats pel mercat laboral. Són programes d’alta qualitat, en les àrees d’arquitectura, enginyeria, management i TIC, dissenyats amb l’aval de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la universitat de referència en tecnologia i innovació, i impartits pels millors professionals en actiu de cada àmbit.

Podràs aconseguir aquest descompte si sol·licites l’admissió i formalitzes el primer pagament de la matrícula entre les dates d’inici i fi de la promoció. El descompte no serà acumulable, aplicant-se només a aquells alumnes que no hagin obtingut cap altre descompte o promoció.

Consulta la selecció de màsters, postgraus i cursos amb un 10% de descompte.