Mònica Aragüés, codirectora del màster en Smart Energy, finalista dels Premis DonaTIC 2020

Mònica Aragüés Peñalba, codirectora acadèmica del màster en Smart Energy de la UPC School, ha quedat la segona finalista en la categoria DonaTIC Revelació. Aquesta categoria s’adreça a dones amb una trajectòria curta molt rellevant i un paper significatiu i destacable en l’àmbit de les TIC.

Mònica Aragüés és doctora en Enginyeria Elèctrica per la UPC, amb reconeixement de l’European Institute of Technology. És investigadora al CITCEA, el centre de recerca i transferència de tecnologia de la UPC especialitzat en electrònica de potència i les seves aplicacions, i imparteix classes en graus i màsters en l’àmbit de l’enginyeria de l’energia. També és coordinadora del projecte europeu BD4OPEM H2020 i CERIEN-UPC. En concret, les seves línies de recerca se centren en les smart grids, les energies renovables eòlica i solar, les microxarxes i la intel·ligència artificial.

Podeu consultar aquí les guanyadores i finalistes dels Premis DonaTIC 2020 en les diferents categories: emprenedora, empresària, professional, acadèmica/investigadora, divulgadora, DonaTIC Revelació, estudiant TIC i iniciatives referents.

Els Premis DonaTIC, organitzats pel Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya,  tenen un doble objectiu:

• Reconèixer el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de les noves tecnologies.
  • Oferir referents a les nenes i adolescents que dubten si dedicar-se o no a les disciplines CTEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) en el futur.

Més informació:

Premis DonaTIC