Nihilumbra, un joc creat per exalumnes del màster en Videojocs de la UPC School, ha estat seleccionat com un dels millors tresors ocults 2012 segons Apple

Aquest reconeixement ha arribat en un moment molt oportú, doncs l’equip de Beautifun Games està ultimant els últims retocs per la versió del videojoc a PC i MAC. En aquests moments, el videojoc Nilihimbra està disponible a iTunes per un preu de 2.69€ per iPhone, iPad e iPod Touch. L’empresa ha expressat la seva satisfacció pel reconeixement, en un comunicat on valoren “la gran ajuda” que ha suposat per al seu estudi.

Nihilumbra és un joc de trama fosca i complexa, basat en la història de Born, el protagonista, sobre el qual pesa una terrible maledicció. L’única forma de sobreviure és fugint mentre s’adapta a un món nou ple de reptes per a ell. Aquesta producció, a més d’haver rebut ja dos premis i tot el reconeixement de la crítica especialitzada, va resultar guanyador l’any passat en la categoria Menció del Públic en la primera edició del concurs internacional de videojocs Three Headed Monkey Awards.