Neix l’aplicació per dispositius mòbils de la UPC School

A través de l’aplicació talent.upc els alumnes dels nostres programes de formació permanent podran tenir accés directe al campus virtual My_Tech_Space, la plataforma de treball i comunicació entre alumnes, professors i coordinació del curs. L’accés mòbil al campus facilita l’accés a la documentació abans de cada sessió, la realització de consultes al professorat i el treball en equip, entre d’altres.

Un altre dels serveis que s’ofereix a l’alumne a través de l’app de la UPC School és l’accés al codi QR que permet el registre al nostre sistema de presència, que s’ubica tant a l’entrada de la planta 0, com a les plantes 1 i 2 del Tech Talent Center.

Descarrega’t l’aplicació talent.upc de la UPC School de l’iTunes

QR talent.upc