Nou ajut del 45% per al màster Executive MBA en Direcció i Gestió d’Empreses

La UPC School ofereix 1 ajut del 45% de l’import de la matrícula dirigit a un professional a l’atur que vulgui cursar el màster Executive MBA en Direcció i Gestió d’Empreses, que iniciarà el pròxim 15 d’octubre en modalitat presencial.

Aquest ajut s’adreça a un professional entre 30 i 45 anys amb una experiència professional d’entre 3 i 5 anys i que actualment estigui en situació d’atur.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió i no estiguin matriculats al programa podran sol·licitar l’ajut. Per a això, han d’estar admeses prèviament i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les inquietuds per cursar el màster i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.
  • Document DARDO.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 14 d’octubre de 2021.

Es realitzarà una valoració de la documentació aportada per part de les sol·licitants, que inclourà l’interès mostrat per l’àmbit de la gestió empresarial, la valoració del seu curriculum vitae, així com l’impacte que la mateixa formació pugui representar en el seu desenvolupament professional futur.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 11 480 23 o del formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School.