2 ajuts del 25% per al màster en Direcció de la Producció impulsat pel CIM-UPC

La UPC School ofereix 2 ajuts del 25% de l’import de la matrícula del màster en Direcció de la Producció, la pròxima edició del qual començarà el dia 18 d’octubre de 2021 en modalitat presencial.

Els destinataris d’aquest ajut són professionals que desitgin desenvolupar la seva carrera professional en la direcció de la producció i les operacions com a catalitzadors per millorar la competitivitat del teixit industrial.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al màster i enviar la següent documentació:

• Carta de motivacions, exposant les raons per cursar el màster i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 13 d’octubre de 2021.

Es realitzarà una valoració de la documentació aportada pels sol·licitants i el seu interès en l’àmbit de la gestió de la producció i les operacions.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 669 90 00 o el formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu, és a dir, no podrà ser sol·licitat per persones ja matriculades.