Nou màster en Arquitectura Sanitària, acreditat per la UPC

L’Escola Sert, en col·laboració amb el Laboratori d’Arquitectura Hospitalària – LA(H)B, presenta el nou màster en Arquitectura Sanitària, Present i Futur. Aquest programa, que començarà el mes de setembre, té en un format intensiu i compta amb l’acreditació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), sota la direcció acadèmica del prestigiós arquitecte Mario Corea.

InscripcionesMasterArquitecturaSanitaria

El programa és una evolució natural de l’antic postgrau ‘L’Arquitectura de l’Hospital del segle XXI’, programat amb gran èxit durant els tres últims anys, i que ara es manté com a part de l’oferta modular de postgrau d’aquest nou programa. El nou màster proporcionarà les competències necessàries per desenvolupar un projecte d’arquitectura sanitària d’alta complexitat, centrat en la innovació i investigació per a trobar les respostes que l’arquitectura sanitària, els hospitals i els centres de salut, necessiten.

En la següent entrevista realitzada per El Punt Avui a Diane Gray, directora executiva del LA(H)B Laboratori d’Arquitectura Hospitalària de Barcelona, es pot conèixer més informació del nou programa i quines són les claus dels hospitals del s.XXI.

Entrevista: “Un hospital del segle XXI ha de ser humà, flexible i connectat en xarxa”

Per a més informació:

Laboratori d’Arquitectura Hospitalària – LA(H)B