Robert Brufau, premi a la Trajectòria Professional 2018

El jurat dels Premis Catalunya Construcció, organitzats pel Col·legi d’Aparelladors de Barcelona (CAATEEB), ha atorgat el Premi Especial a la Trajectòria Professional 2018 a Robert Brufau, codirector del màster en Enginyeria Estructural a l’Arquitectura de la UPC School. Brufau és consultor d’estructures i, al llarg de més de 30 anys i amb diferents socis i equips tècnics, ha projectat, calculat i supervisat la construcció de l’estructura de més de 4.000 edificis.

Robert BrufauRobert Brufau és doctor arquitecte i president de l’Institut d’Estudis Estructurals (IEE). Durant gairebé 30 anys consecutius, va estar escollit millor professor de l’ETSAV. És soci fundador de la consultoria d’estructures BOMA, amb gran recorregut i experiència nacional i internacional, i de la consultoria BBG estructures. Ha estat guardonat amb el Premi Internacional d’Arquitectura Mies Van de Rohe i el Premi Nacional de Patrimoni Cultural (per la rehabilitació de les golfes de La Pedrera). Al llarg de la seva trajectòria, ha guanyat 31 Premis FAD i ha estat 120 vegades finalista.

El jurat dels Premis Catalunya Construcció ha valorat tant l’activitat docent com professional de Robert Brufau. El lliurament del guardó tindrà lloc el proper dimecres 27 de juny al vespre al Paranimf de la Universitat de Barcelona, a la Plaça Universitat, en el marc de la celebració de la Nit de la Construcció, que organitza el Col·legi d’Aparelladors de Barcelona. La Nit de la Construcció és la trobada anual dels aparelladors, arquitectes tècnics i enginyers d’edificació i de tots els professionals del sector.