Nou seminari a Barcelona de l’MBA Internacional de la Universitat Federico Santa María de Xile

Del 29 de juny al 4 de juliol es realitza a Barcelona el seminari MBA Internacional de 16 alumnes provinents de la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile. En aquesta nova edició, es realitzaran visites a empreses com Puig, del sector perfums i cosmètica, El Corte Inglés, l’empresa d’alimentació Viena o Mercabarna. En aquestes organitzacions, els alumnes podran conèixer de primera mà les seves experiències en gestió empresarial i direcció d’equips professionals, a càrrec de membres dels seus equips directius.

Seminari MBA InternacionalA més d’aquestes visites presencials, els 16 alumnes xilens assistiran a sessions teorico-pràctiques sobre fracàs de les organitzacions, sistemes d’informació o experiències de gestió, a càrrec de prestigiosos professionals en cadascuna de les matèries. Les sessions formatives es complementaran amb visites culturals als principals monuments, curiositats i llocs d’interès de Barcelona.

A la inauguració del seminari hi van assistir Josep Coll, director del seminari, i Benjamín Suárez, director de la Fundació Politècnica de Catalunya.

La UPC School reforça, amb iniciatives com aquesta, els seus vincles amb altres institucions de referència a escala internacional en l’àmbit de formació permanent, i en concret, amb la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile, amb qui manté una consolidada i excel·lent relació com soci estratègic, després de les 14 edicions d’aquest stage formatiu del programa MBA Internacional.