Eloi Coloma, director del màster en BIM Management, participa en els esdeveniments BIM més destacats de l’any

Eloi Coloma, director acadèmic del màster en BIM Management Steering. Building Information Modeling i Nous Models de Negoci de la UPC School,  ha participat de manera destacada com a figura referent en el seu sector en els congressos i esdeveniments sobre BIM Management més destacats a nivell nacional, al llarg dels darreres mesos. BIM Valladolid, BIMSummit 2015, EUBIM 2015 València o Construmat 2015 són les cites BIM en què ha tingut una presència destacada.

Eloi Coloma va participar com a ponent al Congrés BIM Valladolid 2014, que va tenir lloc el passat mes de novembre. En aquesta pionera trobada professional a Espanya sobre aquest àmbit, es van debatre les principals oportunitats i desafiaments del sector de la construcció en el nou escenari del BIM Management i la gestió del Big Data. A més a més, un equip de 9 alumnes del postgrau en BIM Management de la UPC School, acompanyats pel BIM Manager i professor del programa Josep Coll Amargan, van guanyar el tercer premi del concurs que l’Ajuntament de Valladolid va posar en marxa en el marc del Congrés. El consistori posava a concurs la licitació de la construcció d’un edifici real amb tècniques BIM.

A l’European Bim Summit Bcn 2015, que es va realitzar al febrer, es van mostrar els case studies més representatius i actuals d’àmbit europeu, amb una selecció de les experiències més rellevants, fet que va permetre compartir processos i establir networking entre els millors professionals internacionals del sector. La cita va comptar amb més de 25 ponents internacionals, entre ells el mateix Eloi Coloma.

ConstrumatEloi Coloma també ha estat director del comitè científic de EUBIM 2015 València, on va participar també com a ponent. Aquesta 4ta trobada d’usuaris BIM és la més important a nivell estatal en el seu sector.

En aquests dos congressos, els alumnes del postgrau en BIM Management comptaven amb condicions especials d’accés.

Per últim, també ha estat present a CONSTRUMAT 2015 BBB Beyond Building Barcelona, on va ser ponent destacat en l’àrea BIM del Saló, una oportunitat on va posar de manifest la importància del BIM com a element transformador del sector de la construcció i dels seus professionals.