Nou seminari MBA Internacional de la Universitat Federico Santa María de Xile

Al llarg d’aquesta setmana, del 18 al 23 de juliol, es realitza a Barcelona una nova edició del seminari MBA Internacional en la qual participaran 12 alumnes de la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile.

Stage Xile

Les visites a empreses i organitzacions tenen un pes important en aquests seminaris, ja que permeten als alumnes conèixer de primera mà experiències i reptes de gestió en àmbits diferents. En aquesta edició del seminari MBA Internacional, els participants visitaran el Port de Barcelona – Autoritat Portuària de Barcelona, ​​el Centre de Control del Metro de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), l’empresa del sector de l’automòbil SEAT i l’empresa d’alimentació Europastry. Els alumnes podran conèixer en detall el funcionament d’aquests centres a través de les explicacions dels seus equips directius durant la visita.

StageXileA més d’aquestes visites presencials, els 12 alumnes assistiran a sessions teòriques i tallers sobre diferents aspectes relacionats amb el management: sistemes d’informació, gestió del conflicte en les organitzacions, experiència empresarial en l’economia del coneixement, entre d’altres.

A la inauguració del seminari han assistit Josep Coll, director de l’stage formatiu, i Darcy Fuenzalida, rector de la Universitat Tècnica Federico Santa María.

La UPC School reforça, amb iniciatives com aquesta, els seus vincles amb altres institucions de referència a nivell internacional en l’àmbit de formació permanent, i en concret, amb la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile, amb qui manté una consolidada relació al llarg de gairebé 10 anys.