Nova edició del postgrau ‘Social Urban Regeneration’, acreditat per la UPC

El proper mes d’abril s’iniciarà una nova edició del postgrau ‘Social Urban Regeneration’, organitzat per la Fundació Enric Miralles i l’estudi d’arquitectura Miralles-Tagliabue EMBT. El curs està dirigit per la prestigiosa arquitecta Benedetta Tagliabue, amb la codirecció del professor Josep M. Rovira (Catedràtic d’Història de l’Art i l’Arquitectura per la UPC) i és un títol propi acreditat per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). El postgrau s’imparteix a la seu de la Fundació Enric Miralles, a Barcelona.

SocialUrbanRegenerationEl curs, adreçat principalment a arquitectes, té com a objectiu proporcionar als estudiants les habilitats necessàries per desenvolupar un projecte integral de regeneració urbana sostenible.

La formació integra teoria, pràctica i disseny, tot combinant les disciplines de l’arquitectura i de la ciutat amb la disciplina analítica de la investigació. Hi tenen una especial rellevància els desafiaments del món contemporani en aquest àmbit: urbanisme sostenible, inclusió social i exclusió, arquitectura i informàtica, la cognició espacial i les dimensions físiques i immaterials de les xarxes socials.

Els participants crearan les seves pròpies propostes en el projecte “2018 Grand Paris Clichy-Montfermeil, suburbis de París“, en el qual integraran tots els aspectes teòrics i pràctics necessaris sobre urbanisme i desenvolupament de dissenys creatius.

Al llarg del programa s’organitzaran visites als edificis emblemàtics realitzats per l’estudi d’arquitectura Miralles-Tagliabue EMBT. Cada visita representa una oportunitat per a conèixer i experimentar de ben a prop la manera de pensar, la metodologia i el treball d’Enric Miralles.

VideoPostgraduateUrbanism

Més informació:

Fundació Enric Miralles

Contacte:

info@fundacioenricmiralles.com

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someonePrint this page

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb