Nova edició del seminari MBA Internacional de la Universitat Federico Santa María de Xile

Al llarg d’aquesta setmana, del 23 al 28 de gener, es realitza a Barcelona una nova edició del seminari MBA Internacional en el qual participaran 8 alumnes de la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile.
DSC_0007Els alumnes participants en el seminari tindran l’oportunitat de conèixer més de prop el funcionament d’algunes empreses i organitzacions amb seu a Catalunya, de sectors d’activitat molt diferents. Serà a través de les visites que realitzaran al llarg d’aquesta setmana a Mango, la zona d’activitats logístiques (ZAL) del Port de Barcelona o l’empresa de fabricació de productes de neteja KH Lloreda.

Al programa del seminari també s’inclouen diferents classes teòriques i pràctiques sobre temes com la identitat digital de les marques, l’anàlisi d’escenaris econòmics futurs, design thinking aplicat a la gestió empresarial, estratègia i direcció front de la globalització o internacionalització de l’economia, entre d’altres.

La UPC School reforça, amb iniciatives com aquesta, els seus vincles amb altres institucions de referència a nivell internacional en l’àmbit de formació permanent, com és el cas de la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile.