Primer stage formatiu d’alumnes mexicans a la UPC School

Gràcies a aquesta iniciativa, en què ja han participat en nombroses ocasions alumnes peruans i xilens, els alumnes del programa MBA Internacional tenen l’oportunitat de continuar la seva formació en el seu àmbit d’expertesa, amb sessions teòriques i visites a empreses, així com de conèixer Barcelona i els principals punts d’atracció turística. Entre les visites d’aquesta edició, destaca la que realitzaran al Circuit de Catalunya i el Port de Barcelona.

Aquesta és la primera vegada que els alumnes d’aquesta universitat mexicana visiten la UPC, un excel·lent inici per reforçar els vincles entre les dues institucions i establir punts de connexió que tenen en l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores el seu denominador comú.