Primer seminari internacional en Direcció i Gestió d’Organitzacions de Salut a la UPC School

La UPC School acull durant aquest setmana la primera edició d’un seminari en l’àmbit de la gestió sanitària de 23 alumnes provinents de la universitat mexicana del Valle del Toluca. L’stage porta per títol Direcció i Gestió d’Organitzacions de Salut.

En aquesta primera edició, les visites presencials a centres sanitaris i les principals organitzacions relacionades en l’àmbit de la salut, tindran un pes importantíssim, gràcies a les quals els participants coneixeran a fons el sistema sanitari a Catalunya.

Els alumnes visitaran l’Institut Català d’Oncologia, on rebran una conferència al voltant de les cures pal·liatives, el centre mèdic Teknon, on el seu director mèdic, Josep M. Payà, els explicarà els detalls de gestió d’una clínica privada oberta, i l’Hospital Sant Pau, on coneixeran com es gestiona un centre concertat. La visió sobre com gestionar un laboratori d’anàlisis clíniques l’aprendran al laboratori Dr. Echevarne i a la Fundació TICSalut, el seu director general, els parlarà sobre les tecnologies de la informació aplicades a la medicina.

El centre oftalmològic Barraquer o el Parc de Recerca Biomèdica seran altres dels centres que visitaran els alumnes participants en aquest seminari.

La UPC School manté excel·lents relacions amb la Universitat del Valle de Toluca (Mèxic), amb qui realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.

Seminario Gestió Organitzacions Salut