Primera Welcome Session per alumnes internacionals

El passat divendres 14 de novembre vam organitzar a la UPC School la primera sessió de benvinguda adreçada a alumnes internacionals.

En la sessió van participar Sisco Vallverdú, vicerector de Política Universitària de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i Ignasi del Río, director de la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC), que van donar la benvinguda als nous estudiants internacionals.

Per la seva banda, Gerard Campanera, director de Serveis Acadèmics de la UPC School, va explicar els principals tràmits administratius, acadèmics, així com altres consells pràctics d’allotjament i vida a Barcelona. A més, va posar a disposició dels nous alumnes el servei de Mobilitat Internacional per alumnes internacionals.

Welcome SessionWelcome Session

Welcome Session

Els alumnes van exposar en un torn obert de preguntes quines eren les seves principals inquietuds. La sessió es va tancar amb un aperitiu-networking, en què els alumnes nouvinguts a Barcelona van poder intercanviar impressions i experiències de forma més relaxada amb altres alumnes.