Matricula’t ara i aconsegueix un 10% de descompte en la formació de la UPC School

La UPC School ha obert el període de matrícula per a la seva oferta de formació permanent que s’inicia en els primers mesos de l’any 2015. Ara, si la matrícula es formalitza en algun dels programes seleccionats en les àrees d’arquitectura, edificació i urbanisme; gestió i organització d’empreses; enginyeria i sostenibilitat o tecnologies de la informació, i es fa efectiva abans del 12 de gener, s’obtindrà un 10% de descompte.

La UPC School ofereix màsters, postgraus i cursos de formació contínua per tots aquells professionals que desitgen tant especialitzar-se i complementar els seus coneixements i les seves habilitats de caràcter tècnic, com per totes aquelles persones que volen orientar la carrera professional cap a la gestió, la direcció i el lideratge d’equips i projectes empresarials.

promocion_pronto_pago_cat

Aquesta és la selecció de màsters, postgraus i cursos que s’acullen a un 10% de descompte en la matrícula.

ARQUITECTURA, EDIFICACIÓ I URBANISME

Màsters:

ENGINYERIA I SOSTENIBILITAT

GESTIÓ I ORGANITZACIÓ D’EMPRESES

TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ

Màsters:

Cursos:

Els descomptes no tindran caràcter retroactiu, és a dir només afectaran a aquelles noves matrícules el primer pagament de les quals es faci entre les dues dates d’inici i fi de la promoció i no seran acumulables, aplicant-se només a aquells alumnes que no gaudeixen de cap altre descompte o beca.