S’inicia la 1a edició del curs FOOD & IoT. Startups Innovadores per la Distribució Sostenible

El passat 24 de gener es va iniciar el programa FOOD & IoT. Startups Innovadores per la Distribució Sostenible que la UPC School realitza juntament amb l’Ajuntament de Viladecans, La Salle Technova i Mercabarna. El programa neix amb la intenció de donar resposta a un dels grans reptes de la indústria alimentària: la sostenibilitat lligada als processos de distribució i l’ús de la tecnologia com a estratègies per generar negoci  i assolir noves necessitats del consumidor.

IniciIoT_Gener17Els participants al programa són emprenedors interessats en iniciar un projecte empresarial digital en el sector de l’alimentació; professionals del sector TIC i/o alimentari que desenvolupen la seva carrera en l’àmbit de la distribució alimentària i volen desplegar projectes innovadors amb l’ús de la tecnologia o titulats universitaris o d’últim curs dels àmbits TIC, logístic i alimentari.

El programa FOOD & IoT. Startups Innovadores per la Distribució Sostenible és presencial i té una durada de 150 hores lectives. A més a més, els participants comptaran amb el suport de tutories i hauran de realitzar un projecte final on aplicaran els coneixements adquirits al llarg del programa.

El programa es realitza a les instal·lacions de Can Calderon situat a Viladecans (Barcelona). El cost del programa és gratuït pels alumnes, ja que està 100% subvencionat pel programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya.