Social Point patrocina la 10a edició del Màster en Disseny i Creació de Videojocs

Aquesta col·laboració reforça la connexió constant d’aquest programa amb el món de l’empresa, una de les característiques més destacades de l’oferta formativa en videojocs, animació 3D i art digital de la UPC School, al llarg de les seves 10 edicions. Fundada el 2008 per Andrés Bou i Horacio Martos (exalumnes de la UPC), Social Point és una de les empreses líders en el sector del social gaming a nivell mundial.

Amb hits com Dragon City, Social Empires o Social Wars, disponibles en xarxes socials i dispositius mòbils, Social Point compta actualment amb més de 45 milions d’usuaris mensuals, fet que l’ha convertit en el tercer desenvolupador de jocs a Facebook.

Per Social Point, la col·laboració establerta amb la UPC School reforça les claus de la seva forma d’entendre la creació de videojocs: la necessària formació de qualitat dels professionals, el compromís amb el sector i la incorporació a la nostra empresa de joves talents amb una preparació específicament enfocada a les necessitats del negoci.

Situada a la Torre Llacuna, al 22@ de Barcelona, l’empresa compta ja amb un equip de més de 150 persones i es troba en plena expansió. Social Point és una companyia jove, dinàmica, flexible, que evoluciona constantment i tot gràcies al talent i la motivació del seu equip de professionals.