Alumnes del programa MBA Internacional de Perú visiten la UPC School en el seu sisè stage formatiu a Barcelona

Entre les visites programades a empreses, es troben les que realitzaran a El Corte Inglés, guiats pel director de El Corte Inglés Diagonal, Jorge Tarafa. Els alumnes també visitaran el Circuit de Catalunya de Fórmula 1 i el Campionat Mundial de Motociclisme, amb una presentació del seu model de negoci a càrrec de Ramon Maltas, director de les àrees d’Explotació i Negoci al Circuit de Catalunya. Per últim, també visitaran l’empresa SEAT (Sociedad Española de Automóviles de Turismo).

Els alumnes del programa MBA Internacional de Perú també rebran conferències i sessions de debat al voltant de temes com el lideratge i innovació, responsabilitat social corporativa o identitat digital, a càrrec de prestigiosos referents a aquestes qüestions. A més d’aquestes visites, els alumnes també tindran temps per conèixer els principals monuments, curiositats i llocs d’interès de Barcelona.

La UPC School manté excel·lents relacions amb Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima, institució amb la qual realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.