La UPC School i Tertulia Digital han posat en marxa un nou espai amb el nom de Techtulia Digital Barcelona, que oferirà sessions de debat al voltant de temes d’interès sobre la tecnologia i la innovació. El programa s’emetrà amb una periodicitat mensual i reunirà en una mateixa tertúlia a tres persones relacionades, des de diferents visions, amb la temàtica proposada. Les sessions de debat estaran moderades pel comunicador Tomàs Cascante.

En la primera Techtulia Digital Barcelona, que portava per nom “Com captar finançament per projectes de recerca. Estratègies en el marc del programa H2020” van participar Magí Lluch-Ariet, R&D Manager i director acadèmic del postgrau en R&D Management de la UPC School,  Josep Lluís Larriba Pey, professor titular i director del centre DAMA-UPC i Mariona Sanz Ausàs, directora d’innovació empresarial d’ACC10 de la Generalitat de Catalunya.

1 thought on “Techtulia Digital Barcelona, un nou programa de la UPC School i Tertulia Digital”