Videojocs finalistes del concurs Three Headed Monkey Awards 2017

Ja coneixem els 16 videojocs finalistes per a aquesta cinquena edició del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards. El resultat dels projectes finalistes és fruit de la votació del públic a través del web upcvideogames i de la deliberació del jurat professional.
MonkeyPer ordre alfabètic, els videojocs finalistes són:

1. A Hole New World
  2. ChromaVirus
  3. Cubotrox
  4. Dive Hard: Secrets of Divasutra
  5. Dream Hills
  6. Drop
  7. Dynasty Feud
  8. Mad Line
  9. Mazeman
  10. Monster Prom
  11. Moons Of Darsalon
  12. Six Sides of the World
  13. Skara -The Blade Remains
  14. StoneHeart
  15. The Librarian
  16. Wild Guardians

En breu, els membres d’aquests 16 jocs finalistes rebreu per correu electrònic les instruccions per fer-nos arribar un vídeo sobre el videojoc finalitzat, l’arxiu amb el videojoc, així com les instruccions d’ús d’aquest. El termini de presentació dels videojocs finalitzats serà el 12 de maig de 2017.

Felicitats als finalistes i gràcies a tots per la vostra participació en el concurs.

El veredicte dels premis es donarà a conèixer en l’acte de lliurament de premis que es realitzarà el proper divendres 9 de juny de 2017 per la tarda a l’Edifici Vèrtex de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Aquest any seguirem en la línia de l’any passat, amb una jornada especial amb conferències, zona d’exposició dels jocs finalistes i la gala de lliurament de premis.