Accepta només les seleccionades
Mostrar detall
INFORMACIÓ

Pot obtenir més informació sobre nosaltres, sobre com contactar-nos i sobre la nostra forma de processar dates personals a la nostra política de privacitat.
Si us plau, en el moment de contactar amb nosaltres en relació amb el vostre consentiment, feu-ne constar la identificació i la data.

Requerides :

lang www.fpc.upc.edu Guardar l'idioma de visualització del web 2 anys HTTP
PHPSESSID www.fpc.upc.edu Conserva l'estat de la sessió de l'usuari a les sol·licituds de pàgina. Sessió HTTP
Estadístiques :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 anys HTTP
_ga_# Google Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. 2 anys HTTP
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 dia HTTP
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 dia HTTP
Màrqueting :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
last_campaign www.fpc.upc.edu Guardar l'ultima campanya per el que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
campaign_XX www.fpc.upc.edu Guardar totes les campanyes pel que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
ads/ga-audiences Google Used by Google AdWords to re-engage visitors that are likely to convert to customers based on the visitor's online behaviour across websites. S Sessió Pixel
NID Google Registers a unique ID that identifies a returning user's device. The ID is used for targeted ads. 6 mesos HTTP
lidc Used by the social networking service, LinkedIn, for tracking the use of embedded services. 1 dia HTTP
i/jot Twitter Inc. Sets a unique ID for the visitor, that allows third party advertisers to target the visitor with relevant advertisement. This pairing service is provided by third party advertisement hubs, which facilitates real-time bidding for advertisers. Session Pixel
_fbp [x2] Meta Platforms, Inc. Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers. 3 mesos HTTP

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Reptes de futur del sistema portuari"
Data: 19-09-2017
Horari: 19:30 a 20:30
Lloc: Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona - Edifici C2 Sala d'Actes (c/ Jordi Girona 1, 08034 Barcelona)

El dimarts 19 de setembre, a les 19:30h, tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'Escola Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de la UPC (c/Jordi Girona 1-3, Barcelona) l'Open Talent: "Reptes de futur del sistema portuari", a càrrec de José Llorca Ortega, president de Puertos del Estado.

En aquesta ponència s'abordarà la importància estratègica del sistema portuari i el transport marítim per als diferents sectors socials i econòmics del nostre país. La coordinació estratègica de Puertos del Estado per situar els ports espanyols dins de l'economia europea i global és decisiva en l'actualitat i reforça la futura projecció social i econòmica del s.XXI.

El ponent

José Llorca Ortega és enginyer de Camins, Canals i Ports per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i funcionari de carrera de l'Escala de Tècnics Facultatius Superiors del Ministeri de Defensa. Ha ocupat diversos càrrecs en els ministeris de Defensa i de Foment. En aquest últim en la Dirección General de Puertos y Costas, en la Dirección General de Puertos i en Puertos del Estado. Des de gener de 2012 és President de Puertos del Estado.

Ha participat en el Grup de Ports de la Unió Europea (Port Working Group), així com en el Grup d'Experts de Dragados de la London Dumping Convention de l'Organització Marítima Internacional (OMI). També ha estat secretari de l'Asociación Española de Puertos y Costas i membre del Comitè de Finances de l'Associació Internacional de Navegació (AIPCN-PIANC). També ha estat Director del Programa ROM de normalització en l'àmbit de la planificació, projecte, execució i explotació dels ports.

Ha estat docent en nombrosos màsters i cursos d'especialització en les Universitats Politècnica de Madrid, de Catalunya i de Granada en el camp del transport intermodal i de l'activitat portuària. És també autor de diverses publicacions sobre política de transport, sobre les infraestructures portuàries i sobre l'explotació i operativa de les terminals intermodals.