Accepta només les seleccionades
Mostrar detall
INFORMACIÓ

Pot obtenir més informació sobre nosaltres, sobre com contactar-nos i sobre la nostra forma de processar dates personals a la nostra política de privacitat.
Si us plau, en el moment de contactar amb nosaltres en relació amb el vostre consentiment, feu-ne constar la identificació i la data.

Requerides :

lang www.fpc.upc.edu Guardar l'idioma de visualització del web 2 anys HTTP
PHPSESSID www.fpc.upc.edu Conserva l'estat de la sessió de l'usuari a les sol·licituds de pàgina. Sessió HTTP
Estadístiques :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 anys HTTP
_ga_# Google Used by Google Analytics to collect data on the number of times a user has visited the website as well as dates for the first and most recent visit. 2 anys HTTP
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 dia HTTP
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 dia HTTP
Màrqueting :

Nom Proveïdor Propòsit Caducitat Tipus
last_campaign www.fpc.upc.edu Guardar l'ultima campanya per el que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
campaign_XX www.fpc.upc.edu Guardar totes les campanyes pel que l'usuari ha arribat al lloc web. 6 mesos HTTP
ads/ga-audiences Google Used by Google AdWords to re-engage visitors that are likely to convert to customers based on the visitor's online behaviour across websites. S Sessió Pixel
NID Google Registers a unique ID that identifies a returning user's device. The ID is used for targeted ads. 6 mesos HTTP
lidc Used by the social networking service, LinkedIn, for tracking the use of embedded services. 1 dia HTTP
i/jot Twitter Inc. Sets a unique ID for the visitor, that allows third party advertisers to target the visitor with relevant advertisement. This pairing service is provided by third party advertisement hubs, which facilitates real-time bidding for advertisers. Session Pixel
_fbp [x2] Meta Platforms, Inc. Used by Facebook to deliver a series of advertisement products such as real time bidding from third party advertisers. 3 mesos HTTP

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Day TIC
Data: 23-05-2019
Horari: 18:15 a 20:30
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 23 de maig, a les 18:15h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) la primera edició de l'Open Day TIC. En aquesta jornada es presentarà l'oferta formativa de la UPC School en l'àrea TIC i comptarem amb la presència especial d'Oriol Vinyals, research scientist a Google DeepMind, que ens explicarà reptes i èxits de la intel·ligència artificial.

Programa de la jornada:

• 18:30h - 18:35h – Benvinguda institucional de la UPC School.
  • 18:35h - 19.00h – Presentació de l'àrea formativa de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la UPC School. Coneixerem els perfils més demandats per les empreses i les noves tendències del sector i com la nova oferta formativa d'aquest àmbit ha estat dissenyada per cobrir aquestes oportunitats emergents.

Presentació a càrrec de Rosa Paradell, Innovation Business Development Director at i2CAT Foundation, directora de l'Smart Cities Expo World Congress 2013 i docent del màster en Internet of Things de la UPC School.

• 19:00h - 19:45h – Conferència: "Intel·ligència Artificial: Èxits i Reptes", a càrrec d'Oriol Vinyals, research scientist a Google DeepMind.

La Intel·ligència Artificial forma part del nostre dia a dia digital: xarxes socials amb continguts gestionats per algoritmes basats en IA, eines com reconeixement de veu, traducció automàtica o algoritmes de millora de les fotos preses amb el nostre mòbil, etc. Aquests són només alguns dels molts exemples de les seves aplicacions. En aquesta conferència, Oriol Vinyals ens explicarà els èxits dels models que generen imatges, text i àudio, i ens descriurà alguns dels reptes científics en IA.

El ponent

Oriol Vinyals és investigador principal a Google DeepMind, on treballa en Deep Learning i Intel·ligència Artificial. Abans de DeepMind, Oriol va formar part de Google Brain. Oriol té doble titulació en Telecomunicacions i Matemàtiques per la UPC/CFIS (Barcelona), un PhD de la Universitat de Califòrnia i va ser un dels 35 guardonats amb el prestigiós premi 2016 MIT TR35 per a joves innovadors. La seva investigació ha estat difosa diverses vegades al New York Times, Financial Times, WIRED, BBC, etc., i els seus articles han estat citats més de 40.000 vegades. Algunes de les seves contribucions són usades a Google Translate per al reconeixement i producció de la parla. Oriol és l'investigador líder d'AlphaStar, des d'on va crear un programa que va vèncer a un jugador professional en el joc de StarCraft.

• 20.00h - 20.30h – Networking i refrigeri per a tots els assistents.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.