Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "De l'Enginyeria a la Poesia: Crear una Atmos...
Data: 18-09-2019
Horari: 19:30 a 20:30
Lloc: Mitro BCN (c/ Pere IV, 90, Barcelona)

El dimecres 18 de setembre, a les 19: 30 h, tindrà lloc a l'espai Mitro Bcn* (c/ Pere IV, 90, Barcelona) l'Open Talent: "De l'Enginyeria a la Poesia: Crear una Atmosfera Espacial en Arquitectura", a càrrec d'Andreas Schulz, fundador de l'estudi de lighting design Licht Kunst Licht.

La pregunta "Què és una bona il·luminació en arquitectura?" es pot respondre de moltes maneres diferents. Per a Andreas Schulz, un disseny d'il·luminació d'èxit funciona en harmonia amb la intenció del disseny de l'arquitecte i es fusiona en una solució coherent i holística. Sovint es requereixen enfocaments d'enginyeria per crear solucions d'il·luminació elegants i integrades. Si bé aquest enfocament en si mateix implica un paper subordinat del dissenyador d'il·luminació i, a primera vista, sembla limitar-lo a desenvolupar un disseny reduït i funcional, encara és possible presentar idees estètiques sòlides i contribuir a donar forma a la "sensació" d'un edifici o espai exterior.

La conferència discutirà estratègies i enfocaments de disseny que apunten a mantenir un disseny únic d'il·luminació amb segell propi i de qualitat per crear experiències úniques, inspiradores, poètiques i estèticament boniques.

Aquest Open Talent es realitzarà en anglès.

El ponent

Andreas Schulz acumula més de 30 anys d'experiència en disseny d'il·luminació. L'any 1991 va fundar l'estudi Licht Kunst Licht, a Bonn i Berlín simultàniament. Des de llavors, l'oficina ha participat en més de 800 projectes a tot Europa i a l'estranger. Compta amb més de 300 publicacions i ha rebut nombrosos premis de disseny d'il·luminació reconeguts internacionalment.

A més de la seva pràctica professional, Andreas Schulz participa com a ponent en conferències professionals i programes universitaris. També és el professor fundador del programa en disseny d'il·luminació de la Universitat de Ciències Aplicades i Arts a Hildesheim.

CICLE DE CONFERÈNCIES EN LIGHTING DESIGN

Aquesta ponència s'emmarca en el cicle de conferències del màster en Lighting Design. Disseny d'Il·luminació Arquitectònica, patrocinades per Erco, iGuzzini i Lutron, empreses líders en il·luminació residencial.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

(*): L'espai Mitro Bcn on es realitzarà la conferència és una segona planta sense ascensor.

Hi vull assistir

Formació de temàtica relacionada

Hi vull assistir

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament.

En aquests moments, i fins el proper 31 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ