Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "Experiència de Client en Moda: Com Entendre ...
Data: 25-04-2024
Horari: 19:00 a 20:00
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El dijous 25 d'abril, a les 19:00 h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Experiència de Client en Moda: Com Entendre i Emocionar la teva Audiència", amb Ana Isabel Rodríguez, directora d'Experiència de Client a Mango.

El servei al client sempre ha estat un eix fonamental per a les empreses de retail, però en un entorn com el d'avui tan complex i competitiu ja no n'hi ha prou amb satisfer el client. És crucial anar un pas més enllà i establir-hi connexions autèntiques, reals i properes. En aquesta sessió, abordarem l'evolució de l'equip d'Experiència de Client de Mango en els darrers anys i descobrirem com s'ha portat l'escolta activa a un nou nivell, involucrant els clients i col·laboradors, amb impacte en diferents moments claus del journey. A més, es compartiran els desafiaments d'una transformació centrada en el client en una de les marques líder de la indústria de la moda, amb la missió que la connexió amb el client no sigui només un objectiu, sinó una realitat que canviï les formes de treballar.

La ponent

Ana Isabel Rodríguez, directora d'Experiència de Client Global a Mango.

Diplomada en Business Administration per la Universitat de Berkeley Extension de Califòrnia i llicenciada en Periodisme per la Universitat Complutense de Madrid. Com a responsable global d'Experiència de Client a Mango, coordina iniciatives estratègiques amb impacte en el posicionament de marca i l'experiència de client. El seu departament potencia la presa de decisió customer-centric a l'organització i lidera el disseny de nous serveis diferencials per garantir un impacte positiu i memorable en la comunitat de clients.

Anteriorment, la seva experiència ha estat molt lligada a l'univers digital. Ha estat responsable de l'equip d'Experiència d'Usuari i Continguts UX a Mango Online durant 5 anys, en un període caracteritzat per la transformació agile de l'organització. La seva experiència també s'estén a l'àmbit de les startups, on va ser responsable de l'àrea de continguts de Privalia, el primer club de vendes privades a Espanya. La seva trajectòria professional la va portar a submergir-se en la vibrant ciutat de Nova York, on durant 2 anys va treballar en departaments de màrqueting pioners, primer a la revista digital Fly Magazine, que produïa continguts audiovisuals o short fashion-films per a les principals marques de luxe, i després a QuePasa (avui MeetMe), la primera xarxa social dirigida al públic hispanoamericà.

Hi vull assistir

Formació de temàtica relacionada

Hi vull assistir

Inscripció rebuda!
Un cop registrem la teva sol·licitud, rebràs confirmació de la teva plaça per correu electrònic.

Gràcies pel teu interès.
Error
Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al (34) 93 112 08 08 o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu

política de protecció de dades

Informació bàsica o primera capa sobre protecció de dades

Fundació Politècnica de Catalunya (en endavant, FPC). + INFORMACIÓ

Finalitat

Contestar les sol·licituds d’informació de l’interessat sobre activitats de formació gestionades o realitzades per l’FPC . + INFORMACIÓ

Establiment o manteniment de relació acadèmica amb l’interessat. + INFORMACIÓ

Enviar informació sobre les activitats de l'FPC. + INFORMACIÓ

Legitimació

Consentiment de l'interessat. + INFORMACIÓ

Interès legítim en el desenvolupament de la relació acadèmica. + INFORMACIÓ

No hi ha cessions o comunicacions.

Drets

Accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat. + INFORMACIÓ

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

info.dpo@fpc.upc.edu

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Termini de conservació

Política de privacitat de la nostra pàgina web. + INFORMACIÓ

Serveis de pagament

En cas que l’interessat formalitzi la relació amb l’FPC, l’ordenant (interessat) autoritza i dóna el seu consentiment al càrrec, per tant, amb renuncia expressa al dret de devolució sobre el càrrec.

La sessió podrà ser gravada i es podran fer fotografies amb la finalitat de difondre les activitats de la Fundació Politècnica de Catalunya.

* Camps obligatoris