Conferència "From Parametric Modelling to Structural Design"

Conferència oberta per demà dimarts dia 6 de febrer, a les 19h, a la sala d'actes de l'ETSAV.  Aquest cop, el ponent convidat serà l'enginyer austríac Clemens Preisinger, conegut pel desenvolupament del software Karamba, que permet el càlcul d'estructures dins el procés de disseny paramètric.

El ponent

Clemens Preisinger és enginyer i investigador estructural. Va començar la seva carrera com a investigador a l'Institut de Formigó Estructural de la Universitat Politècnica de Viena. Des de 2008 Clemens treballa per a l'empresa d'enginyeria estructural Bollinger-Grohmann. Actualment dirigeix ​​el Departament de Simulació Digital, que investiga les possibilitats d'incorporar les tècniques de modelatge computacional al disseny arquitectònic.

Acte obert i gratuït.

INFORMACIÓ GENERAL

Data:
06/02/2018

Hora:
19:00h a 20:00h

Lloc De Realització:
Escuela Técnica Superior de Arquitectura del Vallés (c/ Pere Serra 1-15, Sant Cugat del Vallès)