Seminari MBA Internacional de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas

Del 25 al 31 de maig de 2016, es realitza a Barcelona una nova edició del seminari MBA Internacional de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas. El grup d’aquesta edició compta 29 alumnes.

MBA Internacional PeruEn el marc de l’stage formatiu que realitzen aquests alumnes, hi ha programades tres visites presencials: a la multinacional de sistemes i components per automòbils Ficosa, a la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona (La Caixa) o la Borsa de Barcelona, a través de les quals coneixeran tres experiències diferents en management i tindran l’oportunitat de veure les seves instal·lacions, serveis i equipaments.

A més a més de les visites, els alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas també rebran conferències i sessions de treball al voltant de qüestions com: estratègia i direcció en globalització, tendències en gestió comercial, fracàs a les organitzacions o identitat digital de les marques, entre altres.