10% de descompte en els màsters, postgraus i cursos de la UPC School

La UPC School presenta l’oferta de màsters, postgraus i cursos que s’inicien en els primers mesos del nou any 2022. Ara podràs obtenir un 10% de descompte en una àmplia selecció de 88 programes formatius en les àrees d’arquitectura, enginyeria, management i TIC si et matricules abans del 15 de desembre. Aprofita l’oportunitat per impulsar la teva carrera!

Els programes de la UPC School tenen com a objectiu especialitzar els professionals en aquells perfils més demandats pel mercat laboral. Són programes d’alta qualitat dissenyats amb l’aval de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la universitat de referència en tecnologia i innovació, i impartits pels millors professionals en actiu de cada àmbit.

Podràs aconseguir aquest descompte si demanes l’admissió i formalitzes el primer pagament de la matrícula entre les dates d’inici i fi de la promoció. El descompte no serà acumulable, aplicant-se només a aquells alumnes que no hagin obtingut cap altre descompte o promoció.

Consulta la selecció de màsters, postgraus i cursos amb 10% de descompte.