15% de descompte si et matricules abans del 30 de juny!

La UPC School ha obert el període de matrícula per als màsters, postgraus i cursos que comencen el pròxim curs acadèmic 2022-2023. Ara, si et matricules abans del 30 de juny, podràs beneficiar-te d’un 15% de descompte en la matrícula.

Amb els programes formatius de la UPC School t’especialitzaràs de la mà dels millors experts a cada camp i la universitat líder en tecnologia i innovació, la UPC. A més, més de 300 empreses hi col·laboren anualment. Són programes que permeten ampliar l’aprenentatge tècnic de cadascuna de les especialitats tecnològiques i que a més a més proporcionen noves habilitats personals en l’àmbit de la gestió, la direcció i el lideratge de projectes. Estan pensats, per tant, per ajudar els professionals de l’enginyeria, la innovació i la tecnologia a assolir els coneixements idonis i a desenvolupar les habilitats i capacitats necessàries per responsabilitzar-se de les noves competències que demana el mercat professional.

Podran acollir-se a aquest descompte del 15% en la matrícula aquelles persones que sol·licitin l’admissió i formalitzin el primer pagament de la matrícula abans de la data final de la promoció, és a dir, el 30 de juny. El descompte no serà acumulable i s’aplicarà únicament als alumnes que no hagin beneficiat de cap altre descompte.

Programes formatius amb un 15% de descompte en la matrícula