1a edició de l’Open Day Arquitectura de la UPC School

El passat dijous 19 de maig, la UPC School va organitzar amb èxit la primera edició de l’Open Day Arquitectura. Una sessió en format virtual per posar en comú tendències i reptes del sector i conèixer les noves propostes formatives de la UPC School per al nou curs 2022-2023.

De la mà de Mercè Díaz, responsable de programes formatius de la UPC School, vam conèixer l’oferta formativa de la UPC School en aquest àmbit, dissenyada especialment per cobrir les oportunitats emergents que es derivaran de la creixent digitalització del sector i les noves exigències de sostenibilitat i eficiència energètica.

A continuació, vam gaudir de la conferència: “El 4.0 a l’Arquitectura, la Construcció i l’Urbanisme. Les 10 Dimensions que estan Produint el Canvi”, a càrrec d’Ignasi Pérez Arnal, una de les veus referents en transformació digital i noves tendències al sector AECO.

Ignasi Pérez és CEO de BIM Academy.es i The BIM Force. Director de l’European BIM Summit i el BIM Summit Brasil, director de Continguts del Congrés Nacional d’Arquitectura Avançada i Construcció 4.0 REBUILD i del Building Digital Twin International Congress. Ha estat consultor d’implantacions BIM en diverses institucions com l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Universitat de Burgos, l’Ajuntament de Barcelona, l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès o la Diputació de Barcelona, entre d’altres. Expert en la implantació de l’Agenda Digital en Serveis Tècnics públics, en la contractació amb models col·laboratius IPD i en la introducció de processos BIM en institucions públiques i empreses privades.

La UPC School ofereix un extens catàleg de programes en l’àrea d’arquitectura, edificació i urbanisme per al curs vinent 2022-2023, que pretenen cobrir les necessitats formatives del sector, i entre els quals destaquen propostes de temàtiques tan novedoses com:

Apunta’t a les properes sessions informatives de l’àrea d’arquitectura, urbanisme i edificació i podràs conèixer tots els detalls de cada programa formatiu.

Vídeo complet de la 1a edició de l’Open Day Arquitectura: