4a edició de l’Open Day TIC de la UPC School

Dijous passat 12 de maig, la UPC School va organitzar amb èxit la quarta edició de l’Open Day TIC, aquest any reprenent la presencialitat. Una sessió per posar en comú tendències i reptes del sector TIC i conèixer les noves propostes formatives en aquest àmbit.

De la mà de Mercè Díaz, responsable de programes formatius de la UPC School, vam conèixer quins són els perfils més demanats per les empreses i les noves tendències del sector TIC. També ens va presentar la nova oferta formativa de la UPC School en aquest àmbit, dissenyada especialment per cobrir aquestes oportunitats emergents.

A continuació, vam gaudir de la conferència: “Computació Quàntica: Present i Futur d’una Revolució Tecnològica”, a càrrec d’Alba Cervera, investigadora sènior al Barcelona Supercomputing Center (BSC) i coordinadora de Quantum Spain. En aquesta ponència, vam conèixer la breu història de la computació quàntica, en quin punt ens trobem en aquests moments i els reptes i aplicacions que ens presenta aquest canvi de paradigma tecnològic.

La UPC School ofereix un extens catàleg de programes en l’àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació per al pròxim curs 2022-2023, entre els quals destaquen aquestes dues noves propostes:

I programes formatius consolidats com:

Apunta’t a les pròximes sessions informatives de l’àrea TIC i podràs conèixer tots els detalls de cada programa formatiu.

Galeria d’imatges de l’Open Day TIC 2022

Vídeo complet de l’Open Day TIC 2022: