1a edició del seminari internacional en Comunicació i Màrqueting Digital

34 estudiants de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas han assistit a la primera edició del seminari internacional en Comunicació i Màrqueting Digital organitzat per la UPC School durant els dies 7 i 16 de novembre de 2022.

Dirigit per Pere Botella, IT Academic Advisor a la UPC School, el seminari constava de dos blocs de contingut: Lideratge i Transformació, i Emprenedoria Digital. El mòdul en Lideratge i Transformació Digital cercava desenvolupar les competències generals de comunicació oral, raonament quantitatiu i ciutadania. El bloc d’Emprenedoria Digital s’ha centrat a desplegar les competències generals de pensament crític, ciutadania i innovació en el nou escenari que vivim, on les emprenedories prenen cada vegada més força en el món dels negocis.

La Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas i la UPC School compten amb una sòlida trajectòria de col·laboració, en què han dut a terme conjuntament més de 20 edicions de l’MBA Internacional, i a la qual se suma ara aquest seminari especialitzat en Comunicació i Màrqueting Digital.