25 alumnes de la Business School de Sao Paulo visiten la UPC School en un stage formatiu

Aquesta és la primera edició del seminari, que vol reforçar els vincles de la Universitat Politècnica de Catalunya amb els seus socis estratègics a Amèrica Llatina. En aquest cas, amb la Business School de Sao Paulo, una escola de negocis puntera i dinàmica amb vocació de lideratge i internacionalització que forma part de la xarxa internacional Laureate International Universities.

A la presentació del seminari, en què ha assistit el cònsol general de Brasil a Barcelona, Sergio Serra, els directors del seminari han explicat els detalls de l’stage als participants, un programa composat per sessions teòriques en el seu àmbit, relacionades amb la innovació, la gestió del coneixement i el capital intel·lectual, la responsabilitat social corporativa, les finances i el disseny com a element competitiu i diferenciador per a una companyia, entre d’altres temes. Les conferències es combinaran amb experiències de gestió empresarial i visites presencials a diferents empreses.

En aquesta primera edició, destaquen les visites que es faran durant aquests dies a SEAT (Grup Volkswagen), introduïda per Daniel Cortina, responsable del segmento LEON-Altea en el àrea de Product Management; al Circuit de Catalunya de Fórmula 1 o a la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona. A més a més d’aquestes sessions formatives i experiencials, en el programa del seminari també hi ha lloc per al turisme i el oci, visitar el centre de la ciutat o gaudir dels principals punts d’interès del Modernisme a Barcelona, entre d’altres.

La segona edició de l’stage de la Business School de Sao Paulo tindrà lloc el proper mes de juliol de 2012.