2ª Edició Seminari Internacional de Construcció i Negocis Inmobiliaris

Un grup de 30 alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas participa aquesta setmana en un seminari en l’àmbit de la construcció i els negocis immobiliaris a Barcelona.

En aquesta edició de l’stage, les visites a empreses relacionades amb els serveis immobiliaris tenen un pes molt important, on descobriran diferents experiències de gestió en l’àmbit immobiliari i els seus serveis. Els alumnes visitaran empreses com encofrados Alsina, Núñez y Navarro, Aguiló Arquitectura, CarreHulstar i l’Hospital de Sant Pau. A més a més, de la mà Vertisub realitzaran una visita tècnica guiada a les obres de la Sagrada Família.

Els alumnes també rebran sessions de caire més teòric, al voltant de temes com la visió estratègica del negoci immobiliari a Espanya i a Europa, la prevenció i la seguretat en la construcció o sobre construcció sostenible.

La UPC School manté excel·lents relacions amb Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima, institució amb la qual realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management. Recentment, s’han celebrat a la UPC School dos seminaris d’alumnes provinents d’aquesta universitat: un seminari sobre gestió pública i el setè stage formatiu dels alumnes de l’MBA Internacional.